کی روش : سرمربی کره مایه ننگ فوتبال است ! >
 
بزرگترین سایت تفریحی
 
 

کی روش : سرمربی کره مایه ننگ فوتبال است !

  کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود در ایران پیش از بازی کره ، شلنگ را به سوی سرمربی کره گرفت! سرمربی  تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری نیم ساعته خود ، از جملات بسیار تندی علیه چوی سرمربی تیم ملی کره  استفاده کرد.به گزارش گل ،…

کارلوس کی روش

کارلوس کی روش

 

کارلوس کی روش سرمربی پرتغالی تیم ملی ایران در آخرین مصاحبه مطبوعاتی خود در ایران پیش از بازی کره ، شلنگ را به سوی سرمربی کره گرفت!

سرمربی  تیم ملی فوتبال ایران در نشست خبری نیم ساعته خود ، از جملات بسیار تندی علیه چوی سرمربی تیم ملی کره  استفاده کرد.
به گزارش گل ، پس از آنکه چوی در مصاحبه دیروز خود پس از بازی اعلام کرد که تیمش را  با تمام توان در بازی مقابل ایران به میدان خواهد فرستاد ، کی روش هم که سرش برای دردسر درد می کند ، با اظهاراتی تندتر جواب تندی به او داد و سرمربی تیم ملی کره را باعث ننگ فوتبال دانست!
مشروح حرفهای سرمربی تیم ملی ایران را بخوانید:

اتهام تبانی به کره
 من در صحبت‌هایم گفتم که حریفان ما سه تیم هستند اما شما باید آقای چوی را هم به حریفان ما اضافه کنید. او گفته از ایران خوشش نمی‌آید. من می‌خواهم حرف‌هایم را شفاف بگویم و امیدوارم رسانه‌های بین‌المللی صحبت‌های من را پوشش دهند. مطالبی که ایشان می‌گویند به این معناست که تیم ملی کره مقابل ازبکستان خیلی تلاش نکرده است و تنها ازبک‌ها با یک گل که مدافعان‌شان به ثمر رساندند باعث پیروزی کره شدند. این نشان می‌دهد کره‌ای‌ها هیچ تلاشی برابر ازبکها انجام ندادند.

مایه ننگ …
چوی مایه شرم و ننگ فوتبال کره است. من مطمئن هستم که بازیکنان کره و هواداران او موافق حرف‌های چوی نیستند. سرمربی تیم ملی افزود: چوی مایه ننگ فوتبال کره است. او به فوتبال ایران و مربیانش بی‌احترامی کرده است. او گله‌مند است که با تیمش در ایران برخورد خوبی صورت نگرفته است اما باید بگویم ما بهترین امکانات را در اختیار تیمش قرار دادیم.اجازه بدهید مثالی برایتان بزنم. وقتی شما ۵ مرغ دارید و به یک نفر تنها بال یک مرغ را می‌دهید، این یک مسئله است اما وقتی شما یک ران مرغ دارید و آن را با مهمان‌تان شریک می‌شوید او باید از شما متشکر باشد.

پیراهن ازبکستان برایت می‌خرم
چوی حق اظهار نظر دارد ولی حق بی‌احترامی ندارد. کلمات آخر من در مواجهه با سرمربی کره است. او باید پیش از آنکه ایران به بوسان برسد از هواداران ایران و کره جنوبی به خاطر حرف‌هایش عذرخواهی کند. مطمئنا او احترامش را از دست داده است. من در کره پیراهن ازبکستان را می‌خرم و قبل از بازی به سرمربی کره هدیه می‌کنم و امیدوارم او شجاعت این را داشته باشد که پیراهن ازبکستان را بر تن کند. سرمربی کره در گروه مربیان بین‌المللی مایه شرم است.

عذرخواهی کن
باید این را بگویم که حرف‌های سرمربی کره هیچ ارتباطی به فدراسیون فوتبال کره ندارد. این شخص که بعضی‌ها به او می‌گویند مربی این مسائل را مطرح کرده است. او باید مجبور شود که یا عذرخواهی کند یا استعفا دهد چرا که هیچ یک از بازیکنان کره از این پس برای او احترامی قائل نیستند.

همه تیم ها با تمام وجود
این قسمت آخر است که باید پشت سر بگذاریم و آرزو می‌کنم که چهار تیمی که هنوز در این مسابقه‌ها شانس دارند، بتوانند نقش بهتری را ایفا کنند و با تمام قوا بازی کنند. مطمئنم قطر به نحو احسن بازی می‌کند و ازبکستان و کره هم تلاش می‌کنند، البته شکی نیست ما هم با تمام وجود برابر کره به میدان می‌رویم. ۱۰ متر آخر این مسابقه بسیار حساس است. شکی نیست با توجه به اینکه امتیازها را باید دریافت کنیم.

هواداران از ما راضی اند
  ما می‌خواهیم بازی خوب‌مان را ادامه دهیم. تلاش خواهیم کرد که به پیروزی برسیم. هیچ شکی نداریم که زمانی که ایران را ترک می‌کنیم ۷۶ میلیون نفر از مردم ایران دل‌شان می‌خواهد که ما پیروز شویم، آن‌ها از پیروزی ما خوشحال می‌شوند. آن‌ها دیروز بازی همدلانه و رو به جلویی انجام دادند و من فکر می‌کنم تمامی هواداران از عملکرد دیروز بازیکنان ما مفتخر باشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







درباره وبلاگ
موضوعات
آخرین مطالب
نويسندگان


خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 198
بازدید ماه : 1680
بازدید کل : 131547
تعداد مطالب : 501
تعداد نظرات : 20
تعداد آنلاین : 1